Mama Yoga

Na de zwangerschap kan tijd en aandacht geven aan jezelf een flinke uitdaging zijn. De dagen zijn snel gevuld met allerlei verplichtingen, maar ontspannen vinden we maar moeilijk. 
Bij mama yoga sta jij even helemaal centraal. Je lijf krijgt de aandacht die het nodig heeft en ook je hoofd kun je even helemaal leeg maken met de fijne ontspanningsoefeningen. 
Er is aandacht voor buik- en bekkenbodemspieren. Deze spieren kunnen ook langere tijd na de bevalling nog aandacht behoeven. 

De les wordt gegeven door Nicoline op de maandagavond om 20.15 uur. 

Mama Pilates

Actief en bewust bezig zijn met je lijf na de bevalling.
Bij mama Pilates ga je rustig aan opbouwen na de geboorte van je kindje. Met extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieren leer je opnieuw je lijf kennen en sterk te maken.  De les varieert tussen oefeningen op de mat of het volgen van een parcours. 
Ook wordt er gebruik gemaakt van gewichtjes en aerobic banden. 
Een fijne les waar spanning en ontspanning elkaar afwisselen.  

De les wordt gegeven door Eelke op dinsdagavond om 20.15 uur. 

Mama Yoga & Pilates
In this class you can stretch and relax at the same time. With special attention towards the pelvic floor and abdominal muscles. 
In pilates you will follow a sequence of excersises and make use of dumbells. 

Proefles inschrijven  
Plan nu direct je proefles!

Aanmelden
Heb je nog geen account bij Mums&More, gebruik dan de knop aanmelden. 

Inloggen  
Log in en plan direct wanneer je wilt komen

Wij zijn van 11 augustus t/m 30 augustus op vakantie. Het kan zijn dat de mail wat later beantwoord wordt dan normaal. Sluiten