Mums&more biedt verschillende lessen voor zwangeren en voor bevallen moeders.
Zoek je vooral ontspanning, bewust met je zwangerschap bezig zijn en voorbereidend op de bevalling? Dan is zwangerschapsyoga de les die je zoekt.
Hou je er meer van om uitgedaagd te worden en je even in het zweet te werken? Dan lijkt de workout of pilates perfect!
Of je bent bevallen en wilt graag weer starten met sporten. Hierbij is het belangrijk rekening te houden met je bekkenbodem en je buikspieren. Heb jij nog diastase? We leren je graag hoe je het checkt en hoe je er toch lekker mee kan trainen!

Er zijn minimaal 3 en maximaal 10 aanwezigen in de les. In de kalender zie je precies wanneer we de lessen geven, wie ze geeft,  hoe lang ze duren en op welke locatie in Amersfoort ze plaatsvinden.

Wil je een proefles volgen, dat kan! Maak een account aan en meld je aan bij de les.

Boek nu een  proefweek ipv proefles! De hele week onbeperkt gratis sporten en ontspannen! 

Hieronder lees je alle lessen die we momenteel hebben. Heb je vragen, mail gerust naar info@mumsandmore.nl

In verband met de Coronabeperkingen zijn er nu geen binnenlessen. Je kan wel lessen volgen via zoom, videolessen of de workouts live buiten! Ook de babymassage 1 op 1 en de bevalcursus aan huis gaan door.

Probeer onze videolessen wanneer het jou uitkomt!

Zwangerschapsyoga

In deze lessen leer je verschillende ademhalings-, ontspannings- en rekoefeningen die fijn zijn tijdens de zwangerschap en bij de bevalling.
Zwangerschapsyoga is een rustige les waarvan je veel baad kan hebben als je bijvoorbeeld rugpijn of bekkenpijn hebt.
We gaan jou samen voorbereiden op de bevalling door verschillende houdingen aan te nemen om tijdens de weeën te gebruiken.

Vanaf week 12 kan je al starten met het volgen van zwangerschapsyoga. Ervaring met yoga is niet nodig.
We hebben genoeg informatie om te delen voor je hele zwangerschap!
Maar je kan ook pas in je verlof instromen. Doe wat voor jou fijn voelt.

Zwangerschapsyoga wordt gegeven op:
– Maandag 11.00 op de Beeldschermweg 5, Amersfoort
– Maandag 20.00 op de Xenonweg 31, Amersfoort

Klik hier om je in te schrijven voor een proefles.

Boek nu een proefweek ipv proefles! De hele week gratis onbeperkt sporten en ontspannen! 

Pilates outdoor(zwanger/mama)

Actief en bewust bezig zijn met je lichaam, dat is waar pilates om draait.
Tijdens de zwangerschap heb je meer relaxine in je lijf. Dit hormoon zorgt voor meer ontspanning/verweking in je lijf, waardoor je last kan krijgen van bijvoorbeeld je bekken. Daarom is het belangrijk om je lijf te blijven trainen in de zwangerschap en daarna voor herstel. 
Met extra aandacht voor buik -en bekkenbodemspieren, leer je opnieuw je lijf kennen en sterk maken.
Ook wordt er soms gebruik gemaakt van gewichtjes en elastische banden.
Een fijne les waar spanning en ontspanning elkaar afwisselen. Neem je je eigen mat of badhanddoek mee?

Pilates outdoor voor zwangeren en mama’s wordt gegeven op:

– Dinsdag 19.00-20.00 Park Randenbroek, Amersfoort (verzamelen bij Huize Randenbroek).
– Woensdag 19.00-20.00 Park Schothorst, Amersfoort (verzamelen bij Het Groene Huis).
– Zaterdag 10.00-11.00 Park Randenbroek, Amersfoort (verzamelen bij Huize Randenbroek).

Klik hier om je in te schrijven voor een proefles. 

Boek nu een proefweek ipv proefles! De hele week gratis onbeperkt sporten en ontspannen! 

Workout (zwanger/mama) buiten

Bij deze actieve les ga je zorgen dat jouw spieren niet te veel verzwakken in de zwangerschap en blijf je fit.
Ook na de bevalling kan je in deze les weer rustig gaan opbouwen.
Met extra aandacht voor buik -en bekkenbodemspieren, leer je (opnieuw) je lijf kennen en sterk maken.

Gezamenlijk doen we de warming up, daarna gaan we in een parcours aan de slag en maken gebruik van gewichtjes, eigen gewicht, elastische banden of wat er in het park of bos aanwezig is. 
Ben je minimaal 3 maanden geleden bevallen, volledig hersteld en wil je weer qua kracht en conditie opbouwen? Dan kunnen we je helpen om te trainen met hardlopen. Ook als je dit nog nooit eerder gedaan hebt 😉

Lekkere actieve les in de buitenlucht.

De workout voor zwangeren en mama’s wordt gegeven op:
– Woensdag 9.30 in Park Schothorst, verzamelen bij Schothosterlaan 21, bij Het Groene Huis. 
– Zaterdag 9.00 in Park Randenbroek, verzamelen bij Heiligenbergerweg 113, bij Huize Randenbroek.

Klik hier om je in te schrijven voor een proefles.

Boek nu een proefweek ipv proefles! De hele week gratis onbeperkt sporten en ontspannen! 

Mama/baby poweryoga

Heerlijke les om de band met je kindje te vergroten! En om na de bevalling je spieren weer aan het werk zetten!

Voor jouw kindje leer je afwisselende oefeningen vanuit de baby yoga, baby reflexologie en babymassage die je thuis kan herhalen. Of eventueel thuis met een ouder kindje kan oefenen.

Jij krijgt door de yoga meer ontspanning in jouw spieren, we rekken de spiergroepen die voor  jou fijn zijn en leert spieren weer actiever in te zetten.
Waar mogelijk variëren we, zodat jij uitgedaagd blijft.

We werken samen aan het herstel van jouw  buik-en bekkenbodemspieren. We doen een diastasecheck om te kijken of je buikspieren nog wijken.
De oefeningen zijn goed uit te voeren als je diastase hebt en je krijgt concrete tips&tricks om hier verder in je dagelijks leven mee om te gaan.

Vanaf 6 weken (keizersnede 8 weken) na de bevalling tot kruipen van je baby kan je aan deze les meedoen. 

Mama/baby poweryoga wordt gegeven op:
– Maandag 9.30 bij Beeldschermweg 5, Amersfoort (nu online)

Klik hier om je in te schrijven voor een proefles.

Boek nu een proefweek ipv proefles! De hele week gratis onbeperkt sporten en ontspannen! 

Mums&More rooster
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief.