Bij Mums&more hebben we veel verschillende lessen. Voor zwangeren en voor bevallen moeders.
Zoek je vooral ontspanning, bewust met je zwangerschap bezig zijn en voorbereidend op de bevalling? Dan is zwangerschapsyoga de les die je zoekt.
Hou je er meer van om uitgedaagd te worden en je even in het zweet te werken? Dan lijkt de workout perfect!
Of je bent bevallen en wilt graag weer starten met sporten. Hierbij is het belangrijk rekening te houden met je bekkenbodem en je buikspieren. Heb jij nog diastase? We leren je graag hoe je het checkt en hoe je er toch lekker mee kan trainen!

Er zijn minimaal 3 en maximaal 10 aanwezigen in de les . In de kalender zie je precies wanneer we de lessen geven, wie ze geeft en hoe lang ze duren.

Wil je een proefles volgen, dat kan! Maak een account aan en meld je aan bij de les. 

Hieronder lees je alle lessen die we momenteel hebben, mocht je vragen hebben, horen we het graag!

Lukt het niet om bij een les aanwezig te zijn, dan kun je ook gebruik maken van onze videolessen

Zwangerschapsyoga

In deze lessen leer je verschillende ademhalings-, ontspannings- en rekoefeningen die fijn zijn tijdens de zwangerschap en bij de bevalling.
Zwangerschapsyoga is een rustige les waarvan je veel baad kan hebben als je bijvoorbeeld rugpijn of bekkenpijn hebt.
We gaan jou samen voorbereiden op de bevalling door verschillende houdingen aan te nemen om tijdens de weeën te gebruiken.
Vanaf week 12 kan je al starten met het volgen van zwangerschapsyoga. We hebben genoeg informatie om te delen voor je hele zwangerschap!
Maar je kan ook pas in je verlof instromen. Doe wat voor jou fijn voelt.

Pilates (zwanger/mama)

Actief en bewust bezig zijn met je lichaam, dat is waar pilates om draait.
Met extra aandacht voor buik -en bekkenbodemspieren, leer je opnieuw je lijf kennen en sterk maken.
Ook wordt er soms gebruik gemaakt van gewichtjes en elastische banden.
Een fijne les waar spanning en ontspanning elkaar afwisselen.

Workout (zwanger/mama)

Bij deze actieve les ga je zorgen dat jouw spieren niet te veel verzwakken in de zwangerschap en blijf je fit.
Ook na de bevalling kan je in deze les weer rustig gaan opbouwen.
Met extra aandacht voor buik -en bekkenbodemspieren, leer je (opnieuw) je lijf kennen en sterk maken.

Gezamenlijk doen we de warming up, daarna gaan we in een parcours aan de slag en maken gebruik van gewichtjes, eigen gewicht, elastische banden of fitnessballen.

Lekker actief met wat spierpijn 😉

Mama/baby poweryoga

Na je bevalling je spieren weer aan het werk zetten en de band met je kindje vergroten!

Voor jouw kindje leer je afwisselende oefeningen vanuit de baby yoga, baby reflexologie en babymassage die je thuis kan herhalen. Of eventueel thuis met een ouder kindje kan oefenen.

Jij krijgt door de yoga meer ontspanning in jouw spieren en leert ze weer actiever inzetten.
Waar mogelijk variëren we, zodat jij uitgedaagd blijft.

We werken samen aan het herstel van jouw  buik-en bekkenbodemspieren.We doen een diastasecheck om te kijken of je buikspieren nog wijken. De oefeningen zijn goed uit te voeren als je diastase hebt en je krijgt concrete tips&tricks om hier verder in je dagelijks leven mee om te gaan.

Vanaf 6 weken (keizersnede 8 weken) na de bevalling tot kruipen van je baby kan je aan deze les meedoen. 

Mums&More rooster
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief.